Primăria municipiului Turnu Măgurele, organizează în data de 07.06.2022 ora 10.00 – proba scrisă, şi 10.06.2022, ora 12.00  – proba interviu, concurs  pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de execuție, de natură contractuală – muncitor calificat I –  sudor/ zidar / instalator

Primăria municipiului Turnu Măgurele, cu sediul în municipiul Turnu Măgurele  în conformitate cu prevederile prevederile H.G.R. nr.286/2011 cu modificările şi completările ulterioare, organizează în data de 07.06.2022 ora 10.00 – proba scrisă, şi 10.06.2022, ora 12.00  – proba interviu, concurs  pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de execuție, de natură contractuală – muncitor calificat I –  sudor/ zidar / instalator în cadrul Compartimentului Administrativ și Întreținere, cu durată normală a timpului de lucru, 8 ore/zi.

Condiții specifice:

•  minimum 10 clase,

•  diplomă/certificat/atestat în meseria de: sudor/ zidar/ instalator,

•  vechime în muncă minimum 6 ani.

            Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 10 de zile lucrătoare de la data publicării anunţului în cotidianul Adevărul, la sediul Primăriei municipiului Turnu Măgurele, judeţul Teleorman, str.Republicii, nr.2.

             Documentele necesare înscrierii la concurs, condiţiile de participare şi bibliografia se vor afişa pe site-ul şi la sediul Primăriei municipiului Turnu Măgurele, judeţul Teleorman.

       Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Turnu Măgurele – Compartiment resurse umane, persoană de contact – consilier, Farțade Mariana, nr.de telefon 0247/416451 interior 129.

Documentele necesare pentru întocmirea dosarelor de concurs sunt:

a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate;

c) copiile documentelor care sa ateste calificarea si nivelul studiilor;

d) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;

e) cazierul judiciar în original;

 f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

 g) curriculum vitae;

Notă: la depunerea dosarului se vor  prezenta si  originalele actelor in vederea verificarii conformitaţii copiilor .

Condiţii generale necesare pentru înscrierea şi participarea la concurs:

a) are cetatenia română;
b) cunoaste limba română, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
 f) indeplineste condiţiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
 g) nu a fost condamnat definitiv pentru savarşirea unei infracţiuni contra umanitaţii, contra statului ori contra autoritaţii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni savarşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă, cu excepţia situaţiei in care a intervenit reabilitarea.

Condiţii specifice necesare pentru înscrierea şi participarea la concurs :

•  minimum 10 clase,

•  diplomă/certificat/atestat în meseria de: sudor/ zidar/ instalator,

•  vechime în muncă minimum 6 ani.

BIBLIOGRAFIE

1. O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

2.  Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă,  cu modificările şi completările ulterioare;

3.  Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, cu modificările şi completările ulterioare;

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la sediul  Primăriei municipiului Turnu Măgurele, judeţul Teleorman, str.Republicii, nr.2 până în data de 26.05.2022 .

Selecţia dosarelor de concurs va avea loc în data de 30.05.2022. Rezultatele selecţiei vor fi afişate în data de 30.05.2022 ora  16,00.

Contestaţiile cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor în data de 31.05.2022.

Rezultatul contestaţiilor se afişează la  sediul Primăriei municipiului Turnu Măgurele în data de 02.06.2022.

Proba scrisă se va desfăşura în data de 07.06.2022, ora 10,00 la  sediul Primăriei municipiului Turnu Măgurele, str. Republicii, nr.2.

Rezultatele la proba scrisă se vor afişa la sediul instituţiei, în aceeaşi zi cu desfăşurarea probei scrise, până la ora16,00. Contestaţiile se depun la  secretariatul comisiei de soluţionare a contestaţiilor în data de 08.06.2022 pâna cel mai târziu ora16,00.

Comisia de contestaţii va soluţiona eventualele contestaţii ale candidaţilor declaraţi „respins” la proba scrisă în data de 09.06.2022, ora 11.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei municipiului Turnu Măgurele – Compartiment resurse umane şi la nr.de telefon 0247/416451 interior 129.