Anunt Primaria municipiului Turnu Magurele – masuri de preventie COVID 19 in perioada 16 – 27.03.2020

JUDEŢUL TELEORMAN

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURNU MĂGURELE

ANUNŢ

                       Având în vedere creşterea riscului de infectare cu noul coronavirus – COVID-19, pentru a proteja atât cetăţenii municipiului Turnu Măgurele, cât şi angajaţii instituţiei Primăriei municipiului Turnu  Măgurele, în perioada 16.03.2020 – 27.03.2020, cu posibilitatea de prelungire a acestei perioade, se instituie următoarele măsuri de prevenţie:

  1. Activitatea de primire în audienţă se suspendă în această perioadă.
  2. Activitatea de primire a cererilor, sesizărilor, petiţiilor sau a oricăror alte documente se va realiza  şi va fi accesibilă atât prin servicii de poştă, cât şi on-line prin accesarea adresei de e-mail: primariatm@yahoo.com, iar pentru serviciul impozite şi taxe locale: itltm@yahoo.com, respectiv la nr.de telefon 0247/416451 (contact Primăria Turnu Măgurele) şi 0247/411298 (contact serviciul impozite şi taxe locale) şi la nr.de fax 0247/416453 (cabinet primar) şi nr.de fax 0247/411473 (cabinet viceprimar), respectiv tel.0247/411421 (contact serviciul public de asistenţă socială), tel.0247416340 (contact serviciul public de evidenţă a persoanelor).
  3. Cererile, sesizările, petiţiile cu caracter urgent sau alte documente care pot fi eliberate în regim de urgenţă, pot fi primite si eliberate prin intermediul Registraturii Primăriei municipiului Turnu Măgurele, cu păstrarea unei distanţe de minim 2 metri între funcţionarul public care primeşte cererea şi persoana care depune acea cerere, accesul în incinta Registraturii făcându-se doar pentru o singură persoană.
  4. Impozitele şi taxele locale se vor încasa prin intermediul aplicaţiei/platformei Ghişeul.ro – Primaria Turnu Măgurele – secţiunea Fără autentificare (fără a se plăti vreun comision de persoană, acesta fiind suportat integral de instituţia Primăriei municipiului Turnu Măgurele) sau la ghişeul exterior  situat în str.Calea Dunării.
  5. Declaraţiile de impunere, rapoarte de evaluare sau alte documente care privesc activitatea serviciului de impozite şi taxe locale se vor depune prin Registratura Primăriei municipiului Turnu Măgurele, iar eliberarea certificatelor fiscale sau a altor documente specifice se va realiza prin intermediul ghişeului aflat în curtea interioară a Primăriei.
  6. Cererile pentru eliberarea unor acte de stare civilă sau a altor documente care privesc activitatea compartimentului de stare civilă se va realiza prin intermediul Registraturii Primăriei municipiului Turnu Măgurele.
  7. Accesul în incinta Primăriei municipiului Turnu Măgurele în această perioadă în vederea combaterii şi diminuării riscului de infectare cu noul coronavirus – COVID-19, se va realiza doar prin intermediul Registraturii Primăriei.

Solicităm cetăţenilor municipiului Turnu  Măgurele să respecte toate aceste măsuri de prevenţie ca efect al riscului de infectare cu noul coronavirus – COVID-19 având în vedere şi faptul că la nivel naţional a fost decretată starea de urgenţă.

Mulţumim cetăţenilor municipiului Turnu Măgurele pentru înţelegere.

PRIMAR,

CUCLEA DĂNUŢ